Spørsmål og svar

Her kan du finne svar på de noen av de vanligste spørsmålene mange lurer på.

Skulle det være noe du ikke finner svar på her, nøl ikke med å kontakte oss så hjelper vi deg så godt vi kan!

  • Vi er så sikre på kvaliteten vi leverer, at vi gir deg 100%-fornøyd garanti! Vi benytter en rekke spesialprodukter og gir deg en ren bil-følelse lenger enn normalt. Helt opp til 3-4 ganger så lang holdbarhet. 

  • “Alle” har den beste lakkforseglingen og det beste produktet. Evershine er testet av Kiwa Teknologisk Institutt opp mot flere andre lakkforseglinger, og ble kåret til best i test. Blant annet hadde Evershine nær 50% høyere slitasjestyrke.

  • VI GJØR HVERDAGEN ENKLERE FOR BEDRIFTER!

    Er du forhandler eller bedriftskunde? Da gjør Kepler Bilservice hverdagen enklere for deg! Vi tilbyr gode avtaler og fleksible løsninger for alle typer forhandlere og bedrifter!

    Kepler tilpasser tjenester til bilforhandlere i hele Vestfold! Vi kan utplassere personell, eller ta med kjøretøyet til vårt senter. Hos oss kan vi skreddersy tilbud spesielt tilpasset ditt behov, bilkosmetisk klarkjøring, lakkering – alt på samme sted og på samme faktura. Enkelt og oversiktlig – vi har avtaler med en rekke bedrifter, og skreddersyr løsninger som passer akkurat til din bedrift. Vi garanterer en bedre løsning enn hva du har nå, ring oss for en uforpliktende bilprat i dag!

    Skreddersydde løsninger

    Faktura pr. post

    Hente- og bringetjenester

    GOD PROFILERING

    Firmabiler er ofte godt synlige, representerer og er bedriftens ansikt utad i trafikken. Det er god økonomi i ren bil, få maksimalt utbytte av bedriftens profilering med våre tjenester. Dette skaper også et godt brukermiljø for sjåføren.

    HAR DIN BEDRIFT FOKUS PÅ MILJØET?

    Kepler Bilservice benytter teknikker og produkter som er revolusjonerende på sitt område. Uten giftig eller miljøskadelig utslipp innen vask, rens og lakkbehandling kan ingen slå oss på miljø!

  • Kepler Bilservice AS samarbeider med alle forsikringsselskap på bilpleie og Smart Repair. Større skader blir håndtert av E18 Skadesenter. Hva som dekkes avhenger av avtalen du har med ditt selskap.

    Alle kundebiler er pliktig til å ha gyldig forsikring i henhold til vegtrafikkloven og evt. skader påført av tredjepart vil forsikringen gjelde.

  • Hos Kepler kan du få rimelig leiebil fra kr 290,- pr døgn. Vi har flere moderne småbiler for utleie, dette er ment som en tjeneste til våre kunder, noe som gjenspeiles i den lave prisen. Våre leiebiler er utstyrt med automatgir. Inkludert i leien er fri km og bompassering i lokale bomstasjoner, drivstoff kommer i tillegg. Bilene leveres med en full tank drivstoff og skal leveres tilbake med full tank. Røyking og dyr i bilene er ikke tillatt.

  • Det er gode bussforbindelser mellom Tønsberg og Sem. Se mer på VKT.no.

  • Vi tar ikke i mot kontanter – kun Bankaxept, Visa og kredittkort.

    Dersom du ønsker faktura må dette søkes om 2 uker i forveien.

  • Du er hjertelig velkommen til å benytte vårt venterom, der du vil finne kaffe og te, Wi-Fi, TV og aviser/blader.

  • Nøkkelinnkast finner du i døren, ved siden av colaautomaten.

  • Barneseter kan bli fjernet under vask/behandling, og vi anbefaler at du selv demonterer disse før levering. Vi anbefaler også at du alltid kvalitetssikrer at de er montert riktig.

    Vi demonterer ikke skiboks og liknende.

  • Vi oppfyller strenge krav til arbeidsmiljø, innkjøp, energi, transport, avfall, utslipp og estetikk. Dette dokumenteres med et eget gyldig miljøfyrtårnsertifikat som er påført gydlighetsperiode.

    www.miljofyrtarn.no

  • Vi oppfordrer deg til å kontrollere bilen når du henter den, men skulle du mot formodning ikke skulle være fornøyd eller oppdage feil i etterkant, gi beskjed innen 24 timer. Dette for å eliminere evnt skader som kan ha oppstått ved en annen situasjon. Kepler fotograferer alle biler for å dokumentere bilens tilstand. Vi har også et nært samarbeid med NAF slik at du kan føle deg trygg på en rettferdig og uavhengig saksbehandling.

    Skulle du mot formodning ikke være fornøyd med utført arbeid, ber vi deg ta kontakt med oss så raskt som mulig, og senest innen 24 timer. Dette er for å eliminere eventuelle andre kilder til skader, feil eller andre mangler. Ved tvister benytter vi NAF som uavhengig part, dette for at du skal stole på at bilen blir ivaretatt på beste måte. Skulle det vise seg at Kepler Bilservice er skyld i skaden, retter vi naturligvis opp skaden og dekker alle utgifter hos NAF.

    Vårt område er TV-overvåket 24/7, for din sikkerhet!

img_interior1